Istimewa : Bazaar Ramadhan

View previous topic View next topic Go down

Istimewa : Bazaar Ramadhan

Post by noman on Thu Aug 28, 2008 5:02 pm

Mencari kuih-muih Melayu tapi tidak tahu di mana?

Mengidam juadah berbuka ala Malaysia tetapi tiada masa untuk buat sendiri?

Datanglah ke Dewan Malaysia Melbourne pada setiap petang Sabtu sepanjang bulan Ramadhan al-Mubarak dan imbau kembali suasana petang di Bazaar Ramadhan. Bazaar ini memberi peluang kepada para pelajar, ibu bapa dan pengusaha-pengusaha makanan untuk berniaga sekaligus mengubat kerinduan masing-masing pada juadah berbuka puasa.

Pihak Dewan telah bersetuju untuk menyediakan tapak bagi tujuan murni tersebut. Bagi yang berminat, bolehlah menghubungi jawatankuasa EHSAN. Anda juga boleh menghantarkan persoalan anda di sini dan kami akan cuba mendapatkan pihak berkenaan untuk menjawab kegusaran di kotak fikiran anda.

Bersama meriahkan Bazaar Ramadhan kali ini.

"Membina Generasi Bertaqwa"

_________________
Kita hidup dengan apa yang kita dapat,

TETAPI kita membina kehidupan dengan APA YANG KITA BERI.

noman
Admin

Posts : 32
Join date : 2008-08-27
Age : 29

View user profile http://circularoflight.iluvislam.com

Back to top Go down

Daftar Penyertaan Bazar

Post by Achique on Sat Aug 30, 2008 6:47 pm

Salam,
Sesiapa berminat untuk menyertai Bazar, harap mendaftar dengan syaripahnazirah@hotmail.com atau tel: 0421466548

Achique

Posts : 1
Join date : 2008-08-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Istimewa : Bazaar Ramadhan

Post by noman on Mon Sep 08, 2008 9:23 pm


_________________
Kita hidup dengan apa yang kita dapat,

TETAPI kita membina kehidupan dengan APA YANG KITA BERI.

noman
Admin

Posts : 32
Join date : 2008-08-27
Age : 29

View user profile http://circularoflight.iluvislam.com

Back to top Go down

Re: Istimewa : Bazaar Ramadhan

Post by asyiqin on Mon Sep 08, 2008 9:57 pm

assalamualaikum...klakanyer video ni Neutral ..siap ader model iklan tau foo fa kaler hijau lagi..hihihi..nampak sedap plak semua makanan2 tu..dah le cepat habis..tak sempat nak beli..takpe..tunggu sabtu ni punya bazaar ramadan plak.
bounce

asyiqin

Posts : 24
Join date : 2008-08-30
Age : 30
Location : melbourne

View user profile

Back to top Go down

Re: Istimewa : Bazaar Ramadhan

Post by Tinta Perak on Tue Sep 09, 2008 7:18 am

salam.. klaka la.. ble gelak guling2
1 je komen.. dat guy doesn't sound perak enuf
he's from perak tho.. mungkin len kali akn kua sume bhs perak beliau
hehe.. wasalam

Tinta Perak

Posts : 15
Join date : 2008-09-03
Age : 29
Location : Melbourne

View user profile

Back to top Go down

Re: Istimewa : Bazaar Ramadhan

Post by cikjojo on Tue Sep 09, 2008 3:41 pm

Salam...
hari sabtu jer ke ader bazaar? dari pukul brape until pukul berape?

cikjojo

Posts : 2
Join date : 2008-08-30
Location : Preston, VIC

View user profile http://annhani.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Istimewa : Bazaar Ramadhan

Post by tok_katik on Tue Sep 09, 2008 10:37 pm

waalaikummussalam..

Setakat nie, camtu lah. Setiap sabtu, bermula seawal jam 4.00 petang. Tapi, kalau penganjur nak extend to hari-hari lain pun... rasanya ok juga.. ke camne?? 2 minggu depan dah start cuti mid sem~ .. mungkin bertambah ramai yg nak cari kuih-muih tempatan?? Shocked

tok_katik
Admin

Posts : 21
Join date : 2008-08-29
Location : Melbourne CBD

View user profile

Back to top Go down

Re: Istimewa : Bazaar Ramadhan

Post by Sponsored content Today at 11:37 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum